E-podnikateľ je obchod s kancelárskymi potrebami, kde nakúpite všetko online. Našimi zákazníkmi sú bežní spotrebitelia, ale aj veľké kancelárie a firmy, ktoré u nás nájdu všetko, čo potrebujú k bežnému chodu svojho podnikania. Ponúkame široké portfólio produktov, ktoré máme buď priamo v našej kamennej predajni v Piešťanoch, alebo ich vieme zabezpečiť od našich dodávateľov tak, aby boli u vás doma do 48 hodín. Rozumieme tomu, čo potrebujete a vy to u nás nájdete!
Staráme sa o to, aby sme našim zákazníkom ponúkali top produkty za najlepšie ceny na trhu. Našich verných klientov si vážime, preto ich okrem osobného prístupu radi odmeňujeme dodatočnými zľavami a darčekmi. Lokálne objednávky posielame naším vlastným kuriérom priamo k vám a rovnakým spôsobom pristupujeme aj k prípadným reklamáciám. Ročne obslúžime približne 75 tisíc zákazníkov, predáme viac ako 8 miliónov hárkov papiera a dokopy od nás odíde 1 400 000 kusov tovaru.
Ing. Mário Ráth
Obchodný riaditeľ
Sylvia Marková
Asistentka riaditeľa
Róbert Vavro
Zásobovanie
+5 ďalších kolegov
V roku 2015 sme sa vrátili k poradenstvu, avšak nie k tomu ekonomickému, ako to bolo na začiatku. Okrem predaja kancelárskych potrieb v kamennej predajni v Piešťanoch alebo v e-shope e-podnikatel.sk našim zákazníkov ponúkame aj bezplatné poradenstvo v oblasti zariaďovania kancelárií. Vďaka osobným skúsenostiam a vnímaniu potrieb našich klientov dokážeme poradiť a pomocou individuálnych konzultácií dosiahnuť funkčnosť a potrebné vybavenie pre každodenné fungovanie firiem.
(Zatiaľ) posledným veľkým krokom bolo založenie e-shopu v roku 2011 pod vedením súčasného výkonného riaditeľa Ing. Mária Rátha. E-podnikateľ je náhradou za veľké a neprístupné katalógy a naši zákazníci v ňom nájdu kompletnú ponuku v prehľadnej podobe. Vďaka tomu u nás vyhľadajú to, čo potrebujú, oveľa rýchlejšie. Združujeme nielen produkty dostupné v kamennej predajni v Piešťanoch, ale tiež tie od našich dodávateľov, ktoré dokážeme zákazníkovi odoslať do 48 hodín.
V roku 2005 padlo prvé rozhodnutie postaviť vlastnú polyfunkčnú budovu blízko centra Piešťan, čo bol nielen dôležitý míľnik, ale tiež ťah, ktorý našej spoločnosti pomohol prekonať globálnu finančnú krízu. Tú sme zvládli najmä vďaka našim zákazníkom, pričom nás začali viac vyhľadávať bežní ľudia a vplyv väčších odberateľov sa znížil. Od krízových rokov neustále rastieme a dnes obslúžime viac ako 75 000 zákazníkov ročne, ktorí nakúpia približne 1 400 000 kusov tovaru!
Ako pribúdali zákazníci predajne kancelárskych potrieb, tak postupne a nenápadne odbúdalo zameranie na externé vedenie účtovníctva, až sme sa ho nakoniec vzdali nadobro. V roku 2000 vlastníctvo spoločnosti prenechal Pavol Šišovský svojej dcére Ing. Daniele Ráthovej. Na poste výkonného riaditeľa ju neskôr vystriedal Ing. Mário Ráth, ktorý od skončenia Ekonomickej univerzity v Bratislave v roku 2011 vedie Grand Royal dodnes.
V roku 1995 sa zrodila prvá myšlienka rozbehnutia predajne s kancelárskymi potrebami. Ing. Pavol Šišovský, jeden z majiteľov a zakladateľov spoločnosti Grand Royal, si približne v roku 1995 začal všímať, že zákazníci chodia nakupovať kancelárske potreby mimo Piešťan. Výsledkom tohto pozorovania bola naša prvá predajňa, ktorú sme otvorili v roku 1996 v prenajatých priestoroch. Pavol Šišovský postupne vyplatil všetkých spoločníkov a stal sa jediným majiteľom firmy Grand Royal.
Bolo to v roku 1992, keď sa viacero spoločníkov spolu s Ing. Pavlom Šišovským, starým otcom terajšieho výkonného riaditeľa Ing. Mária Rátha, podujalo na založenie firmy so zameraním na stavebníctvo, audítorstvo a ekonomické poradenstvo. Od stavebníctva a audítorstva sa však spoločníci postupom času odpútali a ostalo len ekonomické poradenstvo spolu s vedením účtovníctva.